Počet záznamov: 1
Reklama a finanční instituce
Názov Reklama a finanční instituce Autorské údaje J. Mikeš, E. Trojanová Autor Mikeš J. Spoluautori Trojanová E. Zdrojový dokument Pojistný obzor : časopis českého pojišťovnictví. Roč. 73, č. 9 (1996), s. 4-5. - Praha : Česká asociace pojišťoven, 1996. ISSN 0032-2393 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá poisťovne * reklama * ústavy finančné * agentúry Anotácia Špecifiká reklamy vo finančných inštitúciach a zvlášť v poisťovniach.Na túto tému sa vyjadruje riaditeľ Asociácie reklamných agentúr J. Mikeš. Predstava, ako by mali vyzerať reklamné výstupy, ktorými sa prezentujú tzv. vážené finančné inštitúcie verejnosti. Typ reklamy, ktorý by mali mať finančné inštitúcie. Špecifikovanie odlišností reklamných výstupov poisťovní od ostatných odborov. Charakteristika reklám, ktorými sa prezentujú poisťovne v Českej republike. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 1-12
článok
Počet záznamov: 1