Počet záznamov: 1  

Reklama a finanční instituce

  1. Názov Reklama a finanční instituce
    Autorské údajeJ. Mikeš, E. Trojanová
    Autor Mikeš J.
    Spoluautori Trojanová E.
    Zdrojový dokument Pojistný obzor : časopis českého pojišťovnictví. Roč. 73, č. 9 (1996), s. 4-5. - Praha : Česká asociace pojišťoven, 1996. ISSN 0032-2393
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá poisťovne * reklama * ústavy finančné * agentúry
    AnotáciaŠpecifiká reklamy vo finančných inštitúciach a zvlášť v poisťovniach.Na túto tému sa vyjadruje riaditeľ Asociácie reklamných agentúr J. Mikeš. Predstava, ako by mali vyzerať reklamné výstupy, ktorými sa prezentujú tzv. vážené finančné inštitúcie verejnosti. Typ reklamy, ktorý by mali mať finančné inštitúcie. Špecifikovanie odlišností reklamných výstupov poisťovní od ostatných odborov. Charakteristika reklám, ktorými sa prezentujú poisťovne v Českej republike.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.