Počet záznamov: 1  

Reklamní médium - rozhlas

  1. Názov Reklamní médium - rozhlas
    Autorské údajeV. Kotrubenko
    Autor Kotrubenko V.
    Zdrojový dokument Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 12 (1996), s. 30. - Praha : Strategie, 1996. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * rozhlas
    AnotáciaReklama v rozhlase, jej výhody a nevýhody. Nároky na zvukovú kulisu v rozhlasovej reklame. Cenová stratégia rozhlasovej reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.