Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikácia - predpoklad úspešnosti na trhu

  1. Názov Marketingová komunikácia - predpoklad úspešnosti na trhu
    Autorské údajeHelena Labská
    Autor Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentInformačný bulletin výrobného družstevníctva. Roč. 4, č. 9 (1994), s. 5-14
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia * distribúcia * reklama
    AnotáciaCharakteristika marketingovej komunikácie. Nástroje komunikácie. Základná charakteristika promotion. Metódy a proces komunikácie. Štyri metódy: 1. reklama, 2. podpora predaja, 3. osobný predaj, 4. public relations. Postavenie a stratégia promotion v distribučnom systéme.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.