Počet záznamov: 1  

Software pro marketing

  1. Názov Software pro marketing
    Autorské údajeJ. Jelínek
    Autor Jelínek J.
    Zdrojový dokumentMarketing. Roč. 5, č. 2 (1994), s. 10-14
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * softvér * komunikácia * zákazníci * informácie obchodno-ekonomické * báza dát * moduly
    AnotáciaZákladom relačného marketingu je zaznamenávanie všetkých kontaktov a vzťahov a ich sústavné vyhodnocovanie. Starostlivosť o zákazníka - účinná stratégia riadenia. Marketing Manager - softwarový nástroj, databázová koncepcia integrujúca marketingové a predajné činnosti firmy. Organizačné aspekty bázy dát: model bázy dát, programovací jazyk, interná štruktúra, užívateľské rozhranie. Celková štruktúra, funkcie jednotlivých úrovní, prídavné moduly.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.