Počet záznamov: 1  

Tvorba marketingovej koncepcie a jej aplikácia v obchodných firmách

  1. Názov Tvorba marketingovej koncepcie a jej aplikácia v obchodných firmách
    Preklad názvuCreation of a Marketing Concept and Its Application in Business Companies
    Autorské údajeFerdinand Daňo
    Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentEkonomický časopis = Journal of economics. Roč. 42, č. 7-8 (1994), s. 549-558. ISSN 0013-3035
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * podnik obchodný * rozhodovanie podnikové * predvídanie * ciele podnikové * sortiment tovaru
    AnotáciaRozhodovanie v marketingu a jeho význam. Väčší ekonomický význam obchodných firiem ako firiem výrobných. Sú schopné prevziať na seba viacero rozhodnutí: tvorba sortimentného programu, forma a distribúcia. Rozhodovacie alternatívy. Rozhodovanie o sortimente.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich karentovaných časopisoch
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE00 02191-001, dokument vo fonde SEK

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.