Počet záznamov: 1
Tvorba marketingovej koncepcie a jej aplikácia v obchodných firmách
Názov Tvorba marketingovej koncepcie a jej aplikácia v obchodných firmách Preklad názvu Creation of a Marketing Concept and Its Application in Business Companies Autorské údaje Ferdinand Daňo Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics. Roč. 42, č. 7-8 (1994), s. 549-558. ISSN 0013-3035 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * podnik obchodný * rozhodovanie podnikové * predvídanie * ciele podnikové * sortiment tovaru Anotácia Rozhodovanie v marketingu a jeho význam. Väčší ekonomický význam obchodných firiem ako firiem výrobných. Sú schopné prevziať na seba viacero rozhodnutí: tvorba sortimentného programu, forma a distribúcia. Rozhodovacie alternatívy. Rozhodovanie o sortimente. Kategória EPC Vedecké práce v domácich karentovaných časopisoch Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E00 02191-001, dokument vo fonde SEK
článok
Počet záznamov: 1