Počet záznamov: 1  

Funkcie komunikačných médií na spotrebiteľskom trhu

  1. Názov Funkcie komunikačných médií na spotrebiteľskom trhu
    Autorské údajeHelena Labská
    Autor Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentEkonomický časopis = Journal of economics. Roč. 42, č. 7-8 (1994), s. 583-594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá komunikácia masová * trh kupujúceho * nákup * televízia * obchod zásielkový * komunikácia * spotrebitelia * zákazníci * maloobchod * marketing
    AnotáciaMédiá elektronickej komunikácie - ich využívanie v rámci marketingovej stratégie podnikov. Nákup cez obrazovku (Screen Shopping) - ponuka tovaru sa v maximálnej miere približuje k spotrebiteľovi. Vývojové faktory využitia elektronickej komunikácie. Možnosti využitia pre maloobchod. Problémové oblasti aplikácie.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.