Počet záznamov: 1  

Aby se z nabídky stala událost, o které se ví, píše a mluví...

  1. Názov Aby se z nabídky stala událost, o které se ví, píše a mluví...
    Autorské údajeM. Foret
    Autor Foret M.
    Zdrojový dokumentMarketing. Roč. 5, č. 3 (1994), s. 18-19
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia * výskum trhu * zákazníci
    AnotáciaMarketingová komunikácia ako základ aktívneho, systematického a koncepčného prístupu k trhu. Poznanie zákazníka, vypracovanie ponuky, jej načasovanie a umiestnenie - vstupná fáza marketingovej komunikácie. Následnou fázou sú reakcie (ohlasy verejnosti, zákazníkov, dodávateľov). Systematická a koncepčná marketingová komunikácia (prieskum trhu, prezentácia tovaru, reklama, public relations). Pestovanie a rozvíjanie nadviazaných kontaktov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.