Počet záznamov: 1
Co je vlastně ESOMAR
Názov Co je vlastně ESOMAR Autorské údaje Stanislav Zahradníček Autor Zahradníček Stanislav Zdrojový dokument Marketing. Roč. 5, č. 3 (1994), s. 3-4 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * organizácie medzinárodné * ESOMAR * výskum trhu * mienka verejná * zákazníci Anotácia Medzinárodná organizácia ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research - Európska spoločnosť pre marketingový výskum a výskum verejnej mienky), založená r. 1948. Základný cieľ jej činnosti. Princípy výskumu: anonymita, dôveryhodnosť, právo odmietnuť, vyvarovanie sa škodlivých a nepriaznivých vplyvov, oddelenie výskumu od nevýskumných činností, transparentnosť, prísne požiadavky na zverejňovanie poznatkov. Harmonizácia demografických znakov, kontrola kvality práce pýtajúcich sa. Publikácie vydávané ESOMAR-om, prednášky, semináre. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1