Počet záznamov: 1  

Koncepcia činnosti marketingového útvaru vo firme

  1. Názov Koncepcia činnosti marketingového útvaru vo firme
    Autorské údajeJozef Čimo, Miroslav Mariaš
    Autor Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentEkonomický časopis = Journal of economics. Roč. 42, č. 9 (1994), s. 682-692
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * firmy * podnik * štruktúra podniku organizačná * útvary podnikové * prieskum trhu * plánovanie podnikové * tvorba cien * predaj * distribúcia * propagácia * reklama * zabezpečenie personálne * Slovensko
    AnotáciaPostavenie marketingového útvaru v organizačnej štruktúre firmy. Štruktúra marketingového útvaru a alternatívy jeho organizácie (podľa funkcií, produktu, regiónu, typu spotrebiteľa). Činnosti marketingového útvaru a personálne zabezpečenie. Zásady úspešného vytvorenia marketingového systému firmy. Fungovanie marketingového útvaru firiem v súčasných podmienkach na Slovensku.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.