Počet záznamov: 1  

Kritické faktory úspěchu vysokoškolské výuky marketingu

  1. Názov Kritické faktory úspěchu vysokoškolské výuky marketingu
    Autorské údajeAlois Glogar
    Autor Glogar Alois
    Zdrojový dokumentMarketing. Roč. 5, č. 4 (1994), s. 6-7
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * Česko * Slovensko * transformácia * semináre * školy vysoké * vyučovanie * prax odborná * študenti
    AnotáciaPriaznivé podmienky pre marketing ako nástroj radikálnej ekonomickej reformy a transformačného procesu po r. 1989. Tzv. transformačný marketing. Faktory úspechu vysokoškolskej výučby marketingu (pochopenie historického vývoja , úroveň pedagógov, prax - poznávanie obchodnej a marketingovej činnosti). Prínosy štúdia marketingu na vysokých školách ekonomického zamerania. Koncepcia diplomových prác.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.