Počet záznamov: 1  

Jak se "Whal-Mart" stala americkou jedničkou

  1. Názov Jak se "Whal-Mart" stala americkou jedničkou
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Roč. 4, č. 21-22 (1994), s. 12-13
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * Wal-Mart * USA * domy obchodné * marketing * USA
    AnotáciaMarketingová stratégia amerických obchodných domov Whal-Mart. Formulovanie niektorých obchodných princípov zakladateľa firmy Sama Waltona.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.