Počet záznamov: 1  

Marketingový průzkum

  1. Názov Marketingový průzkum
    Zdrojový dokumentPojistný obzor. Roč. 70, č. 12 (1993), s. 8-9
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 368 - Poisťovníctvo
    Heslá poistenie * potreby obyvateľstva * domácnosti * Česko * poisťovne * Česká poisťovňa, a.s. Praha * prieskum trhu * 1993
    AnotáciaVýskum finančných stratégií domácností Českej republiky vo vzťahu k poisteniu a poisťovniam. Poistné potreby obyvateľstva a rozhodovanie o poistení. Reprezentatívna vzorka 1452 českých domácností. Hlavné závery výsledkov prieskumu, ktorý uskutočnil útvar marketingu Českej poisťovne, a.s. s agentúrou Factum v priebehu mája a júna 1993.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.