Počet záznamov: 1  

Výzkum trhu. "Marketing-Scan" pomáhá při strategických rozhodnutích

  1. Názov Výzkum trhu. "Marketing-Scan" pomáhá při strategických rozhodnutích
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Roč. 4, č. 21-22 (1994), s. 14-15
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá rozhodovanie strategické * Marketing-Scan * stratégia podniková * výskum trhu * konkurencia
    AnotáciaStrategické rozhodovanie pri otázke či sa koncentrovať na niekoľko značkových produktov s vysokými ziskami (Pull - stratégia) alebo sa pokúsiť urobiť zo stratégie orientácie na mnoho značiek konkurenčnú prednosť (Push - stratégia). Strategické rozhodovanie, ktoré určuje budúcnosť podniku. Tzv. Marketing-Scan-Programm ako dôležitý pomocník pri strategickom rozhodovaní. Formulácia krokov, potrebných pri Marketing-Scane. Situačná analýza. Zlepšovacie návrhy. Stratégia preverovania a prispôsobenia sa.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.