Počet záznamov: 1  

Segmentácia trhu

  1. Názov Segmentácia trhu : Uspokojujeme vôbec niekoho potreby?
    Autorské údajePeter Filo
    Autor Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentSlovenský profit. Roč. 2, č. 35 (1994)
    Profit Extra. s. 22
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * potreby obyvateľstva * segmentácia trhu * zákazníci
    AnotáciaČlenenie trhu, uplatňovanie výrobkov na trhu. Zisťovanie potrieb obyvateľstva. Podnikateľské aktivity - určenie marketingového fenoménu - trhový segment. Hľadisko úžitku, výrobkový mix. Segmentácia trhu - aspekty na dosiahnutie komerčného cieľa. Definícia trhových výklenkov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.