Počet záznamov: 1  

Manažment v marketingových činnostiach

  1. Názov Manažment v marketingových činnostiach : Dôležitá úloha komunikácie
    Autorské údajeR. Hölz
    Autor Hölz R.
    Zdrojový dokumentSlovenský profit. Roč. 2, č. 45 (1994)
    Profit Extra. s. 22
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment * manažéri * marketing * vedenie * riadenie * komunikácia
    AnotáciaVýznam znalostí princípov manažmentu v aplikácii marketingových činností v trhovom hospodárstve. Povolanie manažéra, ktorý využívaním prostriedkov efektívnej komunikácie a funkcií plánovania a riadenia, vedenia ľudí má na trhu zabezpečiť spoločenský charakter práce. Obsah jednotlivých funkcií manažmentu - manažérske plánovanie, manažérska organizácia, manažérske riadenie, vedenie ľudí. Popis komunikačného kanála. Popis komunikačných prostriedkov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.