Počet záznamov: 1  

Dlhodobý cieľ a každodenná realita

  1. Názov Dlhodobý cieľ a každodenná realita : Kľúčom od trinástej komnaty je organizovaný predaj
    Autorské údajePeter Filo
    Autor Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentSlovenský profit. Roč. 2, č. 38 (1994)
    Profit Extra. s. 26
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá plánovanie * organizácia predaja * ciele podnikové * predaj * konkurencia * marketing
    AnotáciaVýznam plánovania v trhovom hospodárstve. Plánovanie podnikateľského úspechu. Formulovanie podnikových cieľov. Kontrolovanie výkonov predajného oddelenia. Okolnosti, ktoré ohrozujú predaj. Stále sledovanie konkurencie a prísna analýza trhu ako súčasť plánovania. Osobnostné kritériá nevyhnutné pri plánovaní podnikateľského ale aj osobnostného úspechu. Doležitosť pozitívneho myslenia.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.