Počet záznamov: 1  

Medzinárodný vedecký seminár: Transformácia výučby marketingu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity

  1. Názov Medzinárodný vedecký seminár: Transformácia výučby marketingu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity
    Autorské údajeMária Dzurová
    Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 25, č. 4 (1996), s. 396. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1996. ISBN 0323-262X. ISSN 0323-262X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá semináre * 1996 * Ekonomická univerzita v Bratislave * Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave * marketing * predmety učebné * školy vysoké * štúdium vysokoškolské * škola a prax * prednášky * Lesáková, D. * Majtán, Š. * Vávra, V. * Viestová, K. * franchising
    AnotáciaV dňoch 11.-12.9.1996 sa na OF EU Bratislava konal medzinárodný seminár s tematickým zameraním na transformáciu výučby marketingu na katedre marketingu. Seminár sa konal za spoluúčasti sekcie učiteľov pri Českej marketingovej spoločnosti. Na seminári sa zúčastnilo 79 hostí. Slávnostnú časť uviedli: Lesáková, D. a Majtán, Š. Pracovnú časť uviedli: Vávra, V. a Viestová, K. Na seminári vystúpili aj zástupcovia praxe.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.