Počet záznamov: 1  

Základné princípy etiky propagácie

  1. Názov Základné princípy etiky propagácie
    Zdrojový dokument Ekonomický a právny poradca podnikateľa. Č. 2-3 (1997), s. 49-57. - Žilina : Poradca podnikateľa, 1997. ISSN 1335-0714
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá propagácia * reklama * kódexy * etika * prostriedky reklamné * Slovenská spoločnosť pre propagáciu
    AnotáciaKódex etiky propagácie. Chápanie propagácie ako komunikácie, ktorej cieľom je predaj výrobkov a služieb. Desať základných etických princípov v propagácii, ktoré prijala Slovenská spoločnosť pre propagáciu (SOSPRA): - pravdivosť, čestnosť užitočnosť, slušnosť, napodobovanie, ochrana súkromia, identifikácia propagácie, používanie štátnych symbolov, manipulácia s recipientom, zodpovednosť. Medzinárodný kódex reklamných techník.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-7

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.