Počet záznamov: 1  

Cestoviny ideál

  1. Názov Cestoviny ideál
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 1 (Január 1997), s. 18-19. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * kampane reklamné * štúdie prípadové * Pekáreň a cestovináreň Petržalka, a.s. Bratislava * agentúry * Wiktor/Leo Burnett, s.r.o. Bratislava
    AnotáciaPrípadová štúdia reklamnej stratégie firmy Pekáreň a cestoviny Petržalka vypracovaná reklamnou agentúrou Wiktor/Leo Burnett. Príprava a priebeh reklamnej stratégie. Klient a prostredie. Štrukturálne zmeny podniku. Konkurz reklamných agentúr. O vybranej agentúre (Wiktor/Leo Burnett). Agentúra o klientovi. Prieskum trhu. Návrh nového obalu. Komunikačná stratégia oslovenia cieľových skupín. Očakávania klienta. Uvedenie kampane.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.