Počet záznamov: 1  

Komunikačné prostriedky v marketingu

  1. Názov Komunikačné prostriedky v marketingu
    Autorské údajeMiroslava Szarková
    Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument International business cooperation : časopis pre podnikateľov. Roč. 8, č. 1 (1997), s. 23. - Bratislava : INFORMEX, 1997
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia * rokovania obchodné * manažéri * osobnosť * odbornosť
    AnotáciaKomunikácia patrí v marketingu k základným zručnostiam obchodného manažéra. V obchodnom rokovaní je komunikácia základným profesionálnym nástrojom. Komunikačné prostriedky v marketingu. Profesionálne zvládnutie komunikačných prostriedkov.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE00 02351-001, dokument vo fonde SEK
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.