Počet záznamov: 1  

Zásielkový obchod sa rozvíja vďaka časovej zaneprázdnenosti a veľkej zamestnanosti žien

  1. Názov Zásielkový obchod sa rozvíja vďaka časovej zaneprázdnenosti a veľkej zamestnanosti žien
    Autorské údajeJ. Molnárová
    Autor Molnárová J.
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 7, č. 10 (5. marca 1997), s. 19A. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá obchod zásielkový * stratégia marketingová * predaj * ponuka * reklama * Quelle Slovensko, s.r.o. Bratislava * Slovensko
    AnotáciaStručná história zásielkového obchodu. Základy marketingovej stratégie zásielkového obchodu. Najznámejšia zásielková firma v SR - s.r.o. Quelle Slovensko. Reklamné katalógy zásielkových firiem. Význam serióznosti zásielkových firiem. Slovenské združenie zásielkového obchodu (SZZO) a jeho ciele.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-20

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.