Počet záznamov: 1  

Etiketa v obchodnom rokovaní so zahraničnými partnermi na úrovni firiem

  1. Názov Etiketa v obchodnom rokovaní so zahraničnými partnermi na úrovni firiem
    Autorské údajeĽudovít Tóth
    Autor Tóth Ľudovít EUBFMVKDD - Katedra diplomacie a svetových dejín
    Zdrojový dokumentInternational Business Cooperation. Roč. 6, č. Jar 1995 (1995), s. 34-35
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.5 - Zahraničný obchod
    Heslá rokovania obchodné * etiketa * obchod zahraničný * liberalizácia * partneri obchodní * imidž * firmy * podnikanie
    AnotáciaMiesto a význam etikety v obchodnom styku firiem so zahraničnými partnermi. Základné zásady etikety pri obchodnom rokovaní s partnermi zo zahraničia. Obchodné rokovanie v komerčnej praxi možno považovať za najvýznamnejšiu fázu komerčnej činnosti. Odlišnosti pravidiel a zvyklostí spoločenskej etikety vo svete.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.