Počet záznamov: 1  

Od reklamací k loajalitě zákazníků

  1. Názov Od reklamací k loajalitě zákazníků : Měření spokojenosti zákazníků
    Autorské údajeJ. Nenadál
    Autor Nenadál Jaroslav
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník pro vrcholový a střední management, lektory, personalisty i podnikatele. Roč. 32, č. 1 (1997), s. 33-38. - Praha : Economia, 1997. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Heslá kvalita * TQM * modely * riadenie kvality * zákazníci * väzba spätná * reklamácie * audit * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaVýznam aplikácie princípov spätnej väzby v oblasti informácií o prianiach, potrebách a spokojnosti zákazníkov. Spätná väzba je dôležitým predpokladom účinnosti podnikových systémov akosti. Meranie spokojnosti zákazníkov. Úloha reklamácií. Európsky model TQM. Zameranie auditu pri hodnotení žiadateľov o Európsku cenu za akosť. Postupy monitorujúce reálnu spokojnosť zákazníkov. Kvantifikácia spokojnosti s výrobkom či službou. Kanov model merania spokojnosti zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.