Počet záznamov: 1
Komunikáciu treba diferencovať
Názov Komunikáciu treba diferencovať : Propagácia produktov ako významný nástroj marketingovej stratégie telekomunikačného podniku Autorské údaje G. Mokošová, M. Rostašová Autor Mokošová Gabriela Spoluautori Rostašová M. Zdrojový dokument Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. Roč. 4, č. 3 (1997), s. 58-59. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia * propagácia * stratégia marketingová * telekomunikácie * politika cenová * distribúcia * plán marketingový Anotácia Zabezpečenie optimálneho úspechu telekomunikačného podniku pomocou marketingovej stratégie a marketingového plánu. Marketingové stratégie v telekomunikáciách. V oblasti stratégie v telekomunikáciách zohrávajú dôležitú úlohu cenová politika, distribučná politika a komunikačná politika. Spracovanie analýzy možností a analýzy potrieb v telekomunikáciách. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 2-6
článok
Počet záznamov: 1