Počet záznamov: 1  

Marketing nákupu

  1. Názov Marketing nákupu
    Autorské údajeJaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument International business cooperation : časopis pre podnikateľov. Roč. 8, č. 2 (1997), s. 32-33. - Bratislava : INFORMEX, 1997
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing nákupný * nákup * distribúcia * podnik * dodávatelia * zákazníci * ponuka * výskum trhu * segmentácia trhu * Slovensko
    AnotáciaPostavenie nákupu v podniku. Analógia medzi marketingom a nákupom. Strategická úloha nákupu. Koncepcia marketingu nákupu. Ciele marketingu nákupu. Prostriedky marketingu nákupu. Segmentácia trhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.