Počet záznamov: 1  

Zásady kreatívnej komunikácie manažéra v marketingu

  1. Názov Zásady kreatívnej komunikácie manažéra v marketingu
    Autorské údajeMiroslava Szarková
    Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument International business cooperation : časopis pre podnikateľov. Roč. 8, č. 2 (1997), s. 31. - Bratislava : INFORMEX, 1997
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia * asertivita * kreativita * manažéri * obchod
    AnotáciaKreatívna komunikácia v marketingu. Manažér marketingu a jeho kreatívna komunikácia. Zásady kreatívnej komunikácie. Dispozície a schopnosti manažéra.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE00 02352-001, dokument vo fonde SEK
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.