Počet záznamov: 1  

Internet v hoteliérstve

  1. Názov Internet v hoteliérstve : Ďalšie možnosti ako zvýšiť obsadenosť ubytovacích zariadení
    Autorské údajeĽudmila Novacká
    Autor Novacká Ľudmila EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. Roč. 4, č. 4 (1997), s. 30-31. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie
    Heslá hotelierstvo * zariadenia ubytovacie * internet * hotely * marketing mix * nástroje marketingové * systémy rezervačné * siete počítačové * ceny * služby * distribúcia
    AnotáciaNástroje marketingového mixu v hotelierstve. Základný ukazovateľ výkonov hotela je obsadenosť. Obsadenosť závisí od optimálneho modelu distribúcie. Medzinárodné distribučné systémy. Distribúcia prostredníctvom Internetu. Opodstatnenosť Internetu v hotelierstve.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 2-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.