Počet záznamov: 1  

Rozdíly mezi ISO 9001 a TQM

  1. Názov Rozdíly mezi ISO 9001 a TQM
    Autorské údajeMilan Žák
    Autor Žák Milan
    Zdrojový dokument Svět jakosti = World of quality. Roč. 3, č. 11 (Prosinec 1996), s. 36-38. - : Bartoň QSV České Budějovice, 1996. ISSN 1211-2011
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá riadenie kvality * kvalita * TQM * ISO 9001 * normy medzinárodné * manažment * marketing * benchmarking * inovácia * dodávatelia * náklady * plánovanie výroby * kultúra podniková
    AnotáciaZákladné rozdiely medzi ISO 9001 a TQM. Zabezpečovanie akosti - akosť manažmentu. Strategické ciele. Politika akosti. Podniková kultúra. Marketing a benchmarking. Inovácia. Dodávatelia - ich hodnotenie a spolupráca. Kapacitné a technologické plánovanie výroby. Príprava pracovníkov. Náklady na akosť.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 8-11

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.