Počet záznamov: 1  

Rozhovor: Reklama je barometrem trhu

  1. Názov Rozhovor: Reklama je barometrem trhu
    Autorské údajeJ. Mikeš, K. Jžzová
    Autor Mikeš J.
    Spoluautori Jžzová K.
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 8, č. 1 (1997), s. 13-14. - Praha : Česká marketingová společnost, 1997. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá Česko * 1997 * marketing * reklama * propagácia * komunikácia
    AnotáciaViceprezident Asociácie reklamných agentúr (ARA) a člen výkonného výboru pre reklamu Ing. Mikeš o súčasnej reklamnej situácii v Českej republike.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.