Počet záznamov: 1  

Zákon silnejšieho

  1. Názov Zákon silnejšieho : Filozofia Klubu reklamných agentúr Slovenska očami jeho prezidenta
    Autorské údajeL. Brat, H. Čanková
    Autor Brat L.
    Spoluautori Čanková H.
    Zdrojový dokument Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. Roč. 4, č. 2 (1997), s. 40-41. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * Klub reklamných agentúr Slovenska * EAAA * financie * prostriedky reklamné * legislatíva * agentúry * etika * Rada pre reklamu Bratislava
    AnotáciaPiaty rok existencie Klubu reklamných agentúr Slovenska - KRAS. Rozhovor s jeho prezidentom L. Bratom. Problémy, ktoré Klub rieši. Spolupráca KRAS a Rady pre reklamu. Etické zásady reklamnej praxe, platné pre SR.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 2-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.