Počet záznamov: 1  

Účinnosť reklamy závisí od mnohých faktorov

  1. Názov Účinnosť reklamy závisí od mnohých faktorov : Pre propagáciu produktu si treba vybrať vhodné médiá
    Autorské údajeDagmar Klepochová
    Autor Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. Roč. 4, č. 2 (1997), s. 44-45. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * marketing * prostriedky reklamné * zákazníci * kampane reklamné * propagácia * výrobky * prieskum spotrebiteľský
    AnotáciaÚčinnosť reklamy - vzťah medzi vytýčeným reklamným cieľom a jeho splnením. Ekonomické ciele účinnosti reklamy. Reklamné kampane. Vhodnosť médií pre propagáciu určitého produktu. Výskum médií. Výskum účinnosti reklamných prostriedkov. Cenník vysielania reklamných šotov v SR.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 2-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.