Počet záznamov: 1
Účinnosť reklamy závisí od mnohých faktorov
Názov Účinnosť reklamy závisí od mnohých faktorov : Pre propagáciu produktu si treba vybrať vhodné médiá Autorské údaje Dagmar Klepochová Autor Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. Roč. 4, č. 2 (1997), s. 44-45. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * marketing * prostriedky reklamné * zákazníci * kampane reklamné * propagácia * výrobky * prieskum spotrebiteľský Anotácia Účinnosť reklamy - vzťah medzi vytýčeným reklamným cieľom a jeho splnením. Ekonomické ciele účinnosti reklamy. Reklamné kampane. Vhodnosť médií pre propagáciu určitého produktu. Výskum médií. Výskum účinnosti reklamných prostriedkov. Cenník vysielania reklamných šotov v SR. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 2-6
článok
Počet záznamov: 1