Počet záznamov: 1  

Manažment rieši problém štyroch N

  1. Názov Manažment rieši problém štyroch N : Marketing neziskových organizácií s dôrazom na zdravotníctvo
    Autorské údajeDana Vokounová
    Autor Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. Roč. 4, č. 5 (1997), s. 56-60. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá organizácie neziskové * marketing * manažment * zdravotníctvo * analýza trhu * sponzorovanie * ponuka * ceny * marketing mix * podpora predaja
    AnotáciaNeziskové organizácie a ich rozdelenie. Význam marketingu v týchto organizáciách. Analýza trhu. Pôsobnosť neziskových organizácií na trhu klientov a na trhu darcov. Rozhodnutie organizácie aké produkty bude ponúkať verejnosti. Príprava ponuky pre sponzora. Cena produktu. Distribučné kanály v neziskových organizáciách. Marketingový mix. Podpora predaja.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 2-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.