Počet záznamov: 1  

Ofenzívny marketing

  1. Názov Ofenzívny marketing
    Autorské údajeM. Konvit
    Autor Konvit M.
    Zdrojový dokument Poradca. Č. 4 (1997), s. 150-158. - Žilina : Vydavateľstvo Poradca, 1997. ISSN 1335-3799
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing ofenzívny * stratégia podniková * zákazníci * potreby * produkty * firmy * efektívnosť výroby
    AnotáciaNiektoré firmy bez špecializovaných marketingových oddelení robia vynikajúci marketing. Ide o tzv. ofenzívny marketing, ktorý si kladie za cieľ urobiť vo všetkých oddeleniach všetko pre to, aby bol spokojný zákazník aj firma. Charakteristika ofenzívneho marketingu. Ide o marketing, ktorý sa snaží vytvoriť ponuku takého súboru produktov, ktorý najlepšie zosúladí možnosti firmy s potrebami zákazníka. Matica orientácie firmy. Pravidlá, ktoré treba dodržiavať pri uskutočňovaní jednotlivých činností.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-7

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.