Počet záznamov: 1  

Priamy marketing a integrovaná komunikácia

  1. Názov Priamy marketing a integrovaná komunikácia : Oslovte individuálne cieľovú skupinu
    Autorské údajeHelena Nízka
    Autor Nízka Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. Roč. 4, č. 5 (1997), s. 62. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * komunikácia * konkurencia * reklama * segmentácia trhu * marketing * stratégia marketingová * kampane reklamné
    AnotáciaRozvoj marketingovej komunikácie. Firmy venujú veľkú pozornosť marketingovej analýze, selekcii cieľovej skupiny, príprave marketingovej komunikačnej stratégii a príprave mediálneho a komunikačného mixu kampaní. Integrovaný priamy marketing.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 2-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.