Počet záznamov: 1
Priamy marketing a integrovaná komunikácia
Názov Priamy marketing a integrovaná komunikácia : Oslovte individuálne cieľovú skupinu Autorské údaje Helena Nízka Autor Nízka Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. Roč. 4, č. 5 (1997), s. 62. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing priamy * komunikácia * konkurencia * reklama * segmentácia trhu * marketing * stratégia marketingová * kampane reklamné Anotácia Rozvoj marketingovej komunikácie. Firmy venujú veľkú pozornosť marketingovej analýze, selekcii cieľovej skupiny, príprave marketingovej komunikačnej stratégii a príprave mediálneho a komunikačného mixu kampaní. Integrovaný priamy marketing. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 2-6
článok
Počet záznamov: 1