Počet záznamov: 1  

Přesvědč, prodej a vydělej

  1. Názov Přesvědč, prodej a vydělej
    Autorské údajeM. Foret
    Autor Foret M.
    Zdrojový dokument Ekonom : týdeník Hospodářských novin. Roč. 41, č. 2 (9.-15. ledna 1997), s. 39. - Praha : Economia, 1997. ISSN 1210-0714
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing mix * ceny * politika cenová * stratégia marketingová
    AnotáciaZákladný prvok úspešnej marketingovej komunikácie - získanie záujmu a pozornosti verejnosti. Stupeň dôležitosti jednotlivých zložiek marketingového mixu. Cenová politika. Ciele firmy - zisk versus spoločenský prínos. Cena z hľadiska marketingovej komunikácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-18

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.