Počet záznamov: 1  

Hlad po marketingu stavebných hmôt

  1. Názov Hlad po marketingu stavebných hmôt
    Autorské údajeP. Kořenek
    Autor Kořenek P.
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 3 (Marec 1997), s. 9. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 69 - Stavebné hmoty. Stavebné práce. Stavebná výroba. Stavebníctvo
    Heslá stavebníctvo * Slovensko * prefabrikáty * prieskum trhu * marketing
    AnotáciaPrieskum slovenského trhu so silikátovými prefabrikátmi. Štruktúra výrobcov silikátových prefabrikátov na Slovensku. Marketingové aktivity. Prognózy výroby silikátových prefabrikátov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.