Počet záznamov: 1
Charakter marketingu vzťahov z hľadiska potrieb spotrebiteľa
Názov Charakter marketingu vzťahov z hľadiska potrieb spotrebiteľa Autorské údaje A. Ďurkovičová Autor Ďurkovičová A. Zdrojový dokument Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 7, č. 6-7 (1997), s. 165-166. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1997 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * spotrebitelia * zákazníci * zisk * predaj * dodávatelia * marketing priamy Anotácia Spotrebiteľský marketing vzťahov vytvára dlhotrvajúce, dôveryhodné a kooperatívne vzťahy so zákazníkmi, charakterizované otvorenosťou, skutočným záujmom o dodávku vysokokvalitných tovarov. V marketingovom procese vystupujú zákazníci ako partneri. Definovanie marketingu vzťahov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 1-12
článok
Počet záznamov: 1