Počet záznamov: 1  

Jak stimulovat zákazníka

  1. Názov Jak stimulovat zákazníka : Seriál o marketingovém mixu ve službách. 5
    Autorské údajeL. Janečková
    Autor Janečková Lidmila
    Zdrojový dokument Obchodník : měsíčník Hospodářských novin pro prodej a distribuci zboží. Roč. 5, č. 6 (Červen 1997), s. 33. - Praha : Economia, 1997. ISSN 1210-6178
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing mix * služby * zákazníci * stimulovanie * podpora predaja * práca s verejnosťou
    AnotáciaVýznam osobného predaja v službách. Posilnenie vzťahu medzi zákazníkom a predávajúcim. Podpora predaja. Public relations. Prvky komunikačného mixu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.