Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia banky

  1. Názov Marketingová stratégia banky
    Preklad názvuMarketing Strategy in Banking
    Autorské údajeE. Csákóová
    Autor Csákóová Eleonóra
    Zdrojový dokument BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 5, č. 6 (Jún 1997), s. 6-8. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 1997. ISSN 1335-0900
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * banky * konkurencia * výhody konkurenčné * podnik * klienti * analýza faktorová * produkty * matice
    AnotáciaVäčšina bánk podniká na dvoch hlavných trhoch: trh firemných klientov, trh individuálnych klientov. Na identifikáciu trhových príležitostí sa využíva viacfaktorová analýza jednotlivých trhových segmentov - podľa podnikateľských subjektov, podľa individuálnych klientov, podľa bankových produktov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky1997: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.