Počet záznamov: 1
Medzinárodný marketingový mix v súčasných podmienkach globalizácie svetového trhu. 1
Názov Medzinárodný marketingový mix v súčasných podmienkach globalizácie svetového trhu. 1 Autorské údaje I. Merlinová Autor Merlinová I. Zdrojový dokument Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 7, č. 3 (1997), s. 75-78. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1997 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing mix * marketing priamy * marketing medzinárodný * trh svetový * globalizácia * komunikácia * distribúcia * ceny Anotácia Klasický model marketingového mixu. Výrobok v medzinárodnom marketingovom mixe. Klasifikácia charakteristík výrobku. Ponuka štandardizovaného výrobku. Cena v medzinárodnom marketingovom mixe. Komunikácia v medzinárodnom marketingovom mixe. Distribúcia v medzinárodnom marketingovom mixe. Komunikačný mix. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 1-12
článok
Počet záznamov: 1