Počet záznamov: 1
Medzinárodný marketingový mix v súčasných podmienkach globalizácie svetového trhu. 2
Názov Medzinárodný marketingový mix v súčasných podmienkach globalizácie svetového trhu. 2 Autorské údaje I. Merlinová Autor Merlinová I. Zdrojový dokument Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 7, č. 4 (1997), s. 103-106. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1997 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing mix * marketing priamy * marketing medzinárodný * trh svetový * globalizácia * komunikácia * distribúcia * ceny * franchising * SVE Anotácia Medzinárodný marketingový mix v súčasných podmienkach. Politický vplyv a spoločenské vzťahy ako prvky marketingového mixu. Medzinárodný mix vo vzťahu k trhom strednej a východnej Európy. Cena. Komunikačný mix. Distribučné kanály. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 1-12
článok
Počet záznamov: 1