Počet záznamov: 1  

Možnosti využitia metód marketingového výskumu v maloobchodnej firme

  1. Názov Možnosti využitia metód marketingového výskumu v maloobchodnej firme
    Autorské údajeDagmar Klepochová
    Autor Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 8, č. 2 (1997), s. 23-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 1997. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia * maloobchod * predajne * potraviny * prieskum trhu * Ekonomická univerzita v Bratislave
    AnotáciaOsobitosti využitia marketingového výskumu v maloobchodnej firme. Metódy marketingového výskumu využívané v maloobchodnej firme. Aplikácia metód marketingového výskumu v maloobchodnej predajni študentmi Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.