Počet záznamov: 1  

Paradigma transformačního procesu. 2

  1. Názov Paradigma transformačního procesu. 2
    Autorské údajeAlois Glogar
    Autor Glogar Alois
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 8, č. 2 (1997), s. 14-15. - Praha : Česká marketingová společnost, 1997. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá Česko * marketing * transformácia
    AnotáciaKritická sebareflexia vývoja marketingu v Českej republike. Charakteristika podmienok úspešného transferu marketingu a úspešnej transformácie marketingu do českého prostredia. Podmienky a úlohy budúcej fázy transformačného marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.