Počet záznamov: 1  

Podstata a význam marketingovej stratégie

  1. Názov Podstata a význam marketingovej stratégie
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 8, č. 2 (1997), s. 6-7. - Praha : Česká marketingová společnost, 1997. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia * stratégia marketingová * marketing strategický
    AnotáciaVysvetlenie pojmu strategický marketing. Predmet jeho skúmania. Prehľad vzniku a vývoja marketingových stratégií.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.