Počet záznamov: 1  

Praktické zkušenosti se segmentací průmyslového trhu

  1. Názov Praktické zkušenosti se segmentací průmyslového trhu
    Autorské údajeH. Lošťáková
    Autor Lošťáková Hana
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 8, č. 2 (1997), s. 8-10. - Praha : Česká marketingová společnost, 1997. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia * stratégia marketingová * segmentácia trhu * zákazníci
    AnotáciaPostup podnikov pri efektívnej segmentácii trhu. Identifikácia možných segmentačných faktorov. Segmentačné premenné, ktoré dlhodobo ovplyvňujú rozdielne správanie zákazníkov, ich požiadavky a preferencie. Predpoklady uplatnenia segmentácie trhu ako nástroja marketingového plánovania. Zostavenie profilu zákazníkov v segmentoch trhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.