Počet záznamov: 1  

Úspěch nových produktů je pro české firmy existenční nutností. 1

  1. Názov Úspěch nových produktů je pro české firmy existenční nutností. 1
    Autorské údajeZbyněk Pitra
    Autor Pitra Zbyněk
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 8, č. 2 (1997), s. 3-6. - Praha : Česká marketingová společnost, 1997. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá Česko * marketing * komunikácia * stratégia marketingová * výrobky nové * inovácia
    AnotáciaOdporúčania pre úspešné využitie rozpracovaných inovačných projektov vo firmách. Kľúčové aktivity v procese vývoja nového produktu. Najčastejšie sa vyskytujúce slabiny v inovačných postupoch. Faktory úspešnosti nových produktov. Hodnotenie komerčných a technologických príležitostí pre nové produkty. Základné dimenzie inovačnej stratégie firmy. Základné typy inovačných stratégií.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.