Počet záznamov: 1  

Stanovení a řízení hodnoty firmy

  1. Názov Stanovení a řízení hodnoty firmy
    Autorské údajeJ. Chuchro, Dalibor Vlček
    Autor Chuchro J.
    Spoluautori Vlček Dalibor
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník pro vrcholový a střední management, lektory, personalisty i podnikatele. Roč. 32, č. 6 (1997), s. 68-73. - Praha : Economia, 1997. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 657.9 - Ocenenie. Odhady
    Heslá hodnota podniku * riadenie podnikové * stratégia podniková * odhad hodnoty * oceňovanie ekonomické * modely * množiny hmlisté
    AnotáciaPredchádzajúce hodnotiace pozície firmy založené výhradne na účtovnícko-štatistických ukazovateľoch sa v súčasnej tvrdej konkurencii na trhu stáva nedostatočným. Riadenie firmy na základe jej hodnoty, sledovanie dopadov vývoja na trhu. Charakteristika javov a tendencií, ktorých poznanie je dôležité pri riadení hodnoty firmy. Účel a cieľ stanovenia a riadenia hodnoty firmy. Prehľad metód pre výpočet hodnoty firmy. Model pre stanovenie a riadenie hodnoty firmy na báze fuzzy prístupov. Informačné toky a väzby modelu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.