Počet záznamov: 1  

Dobrá reklama je bez psychologie nemysliteľná

  1. Názov Dobrá reklama je bez psychologie nemysliteľná
    Autorské údajeM. Chojková
    Autor Chojková M.
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 5 (Máj 1997), s. 44. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá psychológia * reklama * agentúry
    AnotáciaPsychológia v reklame. Teória prístupu reklamnej agentúry pri ovplyvňovaní klientov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.