Počet záznamov: 1  

Reklama je motorom trhovej spoločnosti

  1. Názov Reklama je motorom trhovej spoločnosti
    Autorské údajeJ. Kasper
    Autor Kasper J.
    Zdrojový dokument Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. Roč. 5, č. 142 (25. júla 1997), s. 8. - Bratislava : Ecopress, 1997. ISSN 0862-9567
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá Slovensko * 1991-1996 * 1997 * reklama * značky výrobné * Soria and Grey Group Bratislava
    AnotáciaRiaditeľ a spolumajiteľ komunikačnej skupiny Soria and Grey Group Bratislava Ing. Ján Kasper o úlohe reklamy v trhovej spoločnosti. Tvorba nezameniteľných, jedinečných značiek. Vytváranie kompetenčných značiek. Predpokladaný nárast dopytu po kvalitnej reklame. Vývoj Soria and Grey Group od r. 1991.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 131-195

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.